onsdag 27. januar 2010

Sta, jeg?...



...Kunne jeg aldri tenke meg...!

Har idag vært hos fysioterapeuten for å starte treningen med å vende knærne mine litt mer utover. Balansering på luftpute er øvelsen som ikke er blant mine favoritter akkurat..! Frustrert, sint og oppgitt over meg selv for at jeg ikke klarer øvelsene. Men en får håpe at øvelse gjør mester:)

Gode nyheter er at jeg bare kunne gå så mye på ski som jeg ønsker, men med måte selvfølgelig;) Da er det bare for snøen å ligge, og slutte med det den gjør for tiden...nemlig smelter...! *liker ikke* Meldt 17mm nedbør idag, håper bare det kommer som snø!


Deretter må en gjøre ting en vet en kan klare;)

1) Jeg har bakt knekkebrød! Riktig så morsomt:) Masse masse masse frø!! *Smiler*




2) Og noen vil nok si at jeg er vel tidlig ute, men klarte ikke å dy meg. Har også bakt Laup! *smiler enda mer*

Når skisesongen virkelig kommer igang etter jul er det ingenting som laup med brunost og et stort glass melk til kvelds:)





Så nå skal jeg kose meg med middag først, og deretter blir det nystekte laup og knekkebrød til kvelds:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar