fredag 22. januar 2010

Nye skatter!

Nok en uke har gått. Idag feiret jeg med en tur innom bruktbutikken! Etter 3 timer med økologi syns jeg jeg fortjente det;) Nye 3 Primula ble det også! Må pynte til helga:)









Er vel kanskje ment til småkaker og godterier. Men jeg skal bruke den til Taco ol. Syntes den var så flott at den bare måtte bli med hjem.




En liten skål ble også med hjem. Nesten samme mønster!




Falt helt for dette settet også, hehe...



Så nå sitter jeg og venter på at samboeren skal komme hjem, slik at den kammerdelte skålen skal komme til nytte;)



Ønsker alle en kjempefin helg:)

1 kommentar:

  1. Hei hei:) Så fine ting du har funnet.. Virkelig skatter.. Liker også primula.. og blomster i disse tider.. må være litt ekstra til helgen..Skal kjøpe en ny bukett rosa tulipaner i morgen, de fra forrige helg er utgått på dato:) Ha en fin helg M.. Snakkes på mandag:)
    Klem Ingunn

    SvarSlett