onsdag 20. januar 2010



Snakk om å ha en bra dag!!





Først: Min mor kom hjem fra Steinkjer med trekk til skiskoene mine som takk for at hun fikk låne bilen. Snakk om snill mor:)*smiler*





Deretter var jeg en tur på nærbutikken, og gjett hva som er "ukens blomst"?! Jo, ORKIDEER!! Måtte bare ha med meg en hjem;)*smiler*





Kommer hjem og flyter raskt gjennom kjemiinnleveringen, og hvem ringer? Jo, tenkte jeg det ikke at fysioterapeuten har ledig time i morgen! *smiler*

Dette lever jeg lenge på!!


Håper alle andre har en like fin dag som jeg har:)

2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Tusent takk for koselig besøk på bloggen min! Er første gang jeg er innom deg også, så nå må jeg bla meg igjennom..;o)

    Høres ut som du har hatt en flott dag, den ene lykken etter den andre...

    Fortsett i samme lei - goooooooo uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Hei hei.
    Fine bilder av orkideen, jeg elsker orkideer.
    Har flere stk. har bare fremme de som blomstrer. Greit å ta dem vekk når de er avblomstret, så er det så kjekt når de blomstrer på nytt og på nytt.

    Tusen takk for awarden, det var kjempekoselig!
    Skal svare på utfordringen litt senere i kveld eller i morgen. Har hatt en travel dag så får se hva jeg får tid til ;)

    Klem

    SvarSlett