mandag 11. januar 2010

Nøtteti-nøtt-nøtt...:)

Nøttene ble ikke spist i jula, og jeg funderte på hva jeg kunne gjøre med de. Sinkhjerte med lys ble jo ikke så aller verst. Noe må en finne på om dagene!:)

Søndag laget jeg syrlige jordbærdrops! Aromaene og fargestoffene hadde ligget i et svært kaldt rom så var litt vanskelig å få ut rødbetfargen...Men litt farge ble det:) Fylte noen drops med citronsyre, noe som falt i smak hos de som elsker sure godterier;) *nam*
Ellers skjer det lite, og jeg prøver bare å holde meg nogen lunde i aktivitet for å holde knærne i sjakk. De blir mildt sagt ikke bedre, så håper bare de snart kan finne ut hva som forårsaker smertene....

Imens får jeg hekle, bake, lese, vaske og bruke dagene maksimalt for å tenke positivt:)

Ha en finfin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar