mandag 18. januar 2010

Valgets kvaler!






Er herved stolt medlem av Hobbyklubben, og har mottatt to kjempeflotte bøker! Nå blir det bare å hekle til leddene er hovne og gikta tar en...! Masse morsomt i den lille lilla, alt fra abc til vifter og skjell og ikke minst det jeg synes ser vanskelig ut( nemlig Påfuglmønster...) som jeg nå ikke har noen unnskyldning for ikke å prøve...:)

Er nå ved godt mot og med ny inspirasjon og mange ideer!

Først men ikke minst skal jeg hekle en gardinkappe til badet...!(Starte i det små sa du..?) Men klarer ikke å bestemme meg for hverken mønster eller type...! Har funnet noen som jeg skal velge mellom, men usikker på størrelsen siden viduet kun er 45x60...! Hmmm.....


Den ene er heklet av bitte små blomster med 4 kronblader, en kjempenett gardin, men svært arbeidsom....
Og så er det en med stjerne på, men mer en sånn Selbu-rosetype, som egentlig ser kjempefin ut. Det tar litt tid før jeg tørr å starte på. Perfeksjonist som jeg er *kremt* liker jeg ikke å starte opp med noe jeg ikke vet jeg får til....!

Var innom på gartneriet på tur hjem fra skolen idag, og hun bak disken forelsket seg i Polkagrislua mi (stripete hvit og lys rosa! ), så ble en liten bestilling på ei Polkagrislue.

Kanskje kan jeg starte på den før jeg begynner med gardinen...? *smiler lurt*


I tillegg har jeg vært svært produktiv på skolen idag. 2 timer Kjemi, 3 timer Fysiologi, 1 ferdig fysikkinnlevering og ikke minst TO baggyluer(!!) :) Haha:) Når trådene er stoppet, og luene er ferdigbrodert skal jeg legge ut bilde:)



1 kommentar:

  1. Jeg tror nok det blir fint uansett hvilken du velger å hekle :) Hva med å hekle noen små selburoser, bare for å øve litt? :)
    Jeg har noe til deg på bloggen min :)

    SvarSlett