onsdag 20. januar 2010

Award!!:)


Jeg fikk i går herved min første Award:) Kjempemorsomt!! Den fikk jeg av Kari med bloggen Blåklokkedrømmer, som virkelig er verdt et besøk:)



Med Awarden var det en utfordring, nemlig å fortelle 7 interessante eller uinteressante ting om meg selv:


Perfeksjonist uten like, liker ikke ting jeg ikke klarer på 1-2-3.

Elsker handarbeid, hekler mest, men har en drøm om å bli en storstrikker av selbuvotter:) Og ikke minst bli en storstrikker av Mariusgensere:)


Kunne godt bodd i et hus der ingen skulle tru at nokon kunne bu...

Elsker alle typer dyr, og hadde lenge en drøm om å bli dyrlege. Men siden karakterene på VGS ikke sto til kravene ble den store barnedrømmen lagt til siden....


Liker å sitte på svaberget og bare høre stillheten, og legge virkeligheten til side.


Kjøpte hus i fjor, og er kjempefornøyd med hva vi har oppnådd siden:)


Elsker orkideer, og får aldri nok av de:)




Oppskriften på Awarden:

1.Kopier awarden på bloggen din

2.Link til personen som gav deg den

3.Fortel 7 fakta om deg selv

4.Velg 7 andre blogger som du sender awarden til

5.Link til deres blogger

6.Legg igjen en kommentar på bloggen, så de får vite om awarden.


Jeg ønsker å sende awarden videre til:

Chilines verden

Aases fantastiske verden

bdicte

Ingunn's lune

Crinoline

Guttemamma

Jannes lille sted



Ønsker alle en fortreffelig dag:)

3 kommentarer:

  1. Da sier jeg bare mange glade takk,en ære å få den ,særlig av en kreativ pesron som deg!!
    klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden. Varmer hjertet:)
    Så utrolig flott blogg du har, også så flink! Jeg hekler og hekler for tiden, har mange prosjekter på en gang, så det blir jo aldri ferdig. Hehe
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  3. Hei og tusen takk for at du vil dele awarden med meg. Fra 2010 har jeg valgt å ha en awardfri blogg.Håper du synes dette er greit. Ønsker deg en fortsatt fin uke.

    SvarSlett