mandag 1. februar 2010

Dagen i dag med + og -




Oi, da var dagen endelig kommet, og jeg skal ta turen til storbyen for store nyheter om min egen helse.

Akk og ve, om det var sant...
Joda, har vært til ortoped idag.
Og joda, det var i Trondheim, så litt større enn bygda mi er det jo også...!
Men de gode nyhetene kunne jeg se langt etter...!

Har bestemt meg for å tro at denne ortopeden ikke kunne sine saker og heller høre på min fysioterapeut som visstnok skal ha funnet "feilene" mine!

*Du har hatt for stor fremgang den siste tiden, rykker tilbake til start*

Sint, lei seg og oppgitt tar jenta turen til Tiller, og "Stoff og Stil".

Litt morsomt Mohair-garn, noen stoffbiter, ett par knapper, noen blomster og 4 glidelåser senere var humøret litt bedre. Men helt på topp var det ikke...


Dermed gikk turen videre til City Syd og Kremmerhuset, hvor jeg bare måtte le da jeg kjøpte dette skiltet. Katten vår en en sær katt, med store humørsvingninger til tross for dyrlegebesøk *kremt* , så det er bare å vokte seg!


Tilslutt måtte jeg bare inn til byen en tur. Hadde ett mål for øyet, Cornelias Hus. Har du sett for en flott butikk. Kunne kjøpt hele butikken, men klarte å holde meg unna alt av Green Gate (utrolig nok), og alt annet snadder. Men en boks med Kusmi-te måtte bare bli med hjem! Har hørt så mye godt om denne teen, så nå må den bare prøves;) Om noen har noen anbefalinger er det bare å gi lyd:)

I tillegg er "Lille engel" i Thomas Angells gate verdt et besøk:)
Masse masse fint!

Måtte også sørge for noe fint å se på, så ble med en orkide hjem også.



Kanskje gikk det ikke så bra som håpet hos ortopeden, men en flott Trondheimstur ble det tross alt:)

Holder humøret oppe, mens heklenåla går så mye den orker, og nye prosjekter blir fundert ut!

Håper alle har en finfin start på uka!




1 kommentar:

  1. Uff kjedelig at det ikke ble nyhetene som du håpte på, men mange fine funn hadde du nå hvertfall fått med deg hjem! og slikt lyser heldigvis opp humøret, hvertfall pleier det det for meg:)

    Klem Janne Merethe

    SvarSlett