torsdag 11. februar 2010


Endelig er alle tråder festet, dusken lindet og festet, og lua skal kanskje sendes til Polen, Polen(!!) Snakk om å utvide sin horisont.
Mitt enkle handarbeid skal få ta turen til Polen!


Ellers går timene med til vognteppet med hjerter, og den andre rekka med hjerter er herved ferdig:)



Garn: Muskat
Heklenål: 5mm
Oppskrift: min egen, ligger under oppskrifter:)


Hadde tidenes flotteste sparktur idag. Tok frem sparken og sparket til korøvelse med stjerneklar himmel, 3 minusgrader og bare mine egne tanker rundt meg! Ingenting er som å få klarnet hodet før en skal konsentrere seg om "Fritjof och Carmencita" og alle de andre svenske sangene vi har på reportoaret i disse tider:)

Håper alle har hatt en like fin kveld som jeg har hatt!


klem fra

post signature

2 kommentarer:

  1. Det var en kul lue!
    Hilsen Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. Så kul lue! Heklet en del luer da jeg bodde hjemme i Norge jeg også, men her nede er det rett og slett for varmt, så det er ingen som vil ha om jeg hekler. Litt synd igrunn, for det er veldig stas:)

    De har en del kule kartonger her nede ja, så et bytte hadde definitivt kunne latt seg gjøre en gang:)

    Ha en strålende Torsdag videre! Her er den slutt om en liten time:)

    SvarSlett