fredag 26. februar 2010

Volt, Ampere og Watt...



Ah, da er helgen endelig her, og den skal nytes med god samvittighet! Har lest meg opp på elektrisitet, og er nå fullstendig oppdatert;) Lo meg nesten ihjel av Nytt på nytt idag, snakk om tørr realfagshumor...! *humrer*


Ukens blomst er herved potteroser, og jeg klarte ikke dy meg. To ble med meg hjem for å pryde kjøkken- og salongbord:)


Koste meg med en god kopp te, og berlinerboller. Har ikke hatt tid tidligere til å smake på mine egne berlinerboller. Som er laget tradisjon tro:)


Med sviskefyll såklart;)


Idag har jeg laget Focacciabrød med oliven og soltørkede tomater.



Ble veldig godt om jeg får si det selv;)

Oppskriften er litt diffus, men det er veldig etter smak og behag!

7dl vann
1dl olivenolje

dette er hovedgrunnlaget...

mel
salt
oregano
rosmarin
timian
soltørkede tomater
oliven

etter smak og behag! Synes det er veldig godt å ha krydder eltet inn i deigen, da blir det mye mer smak:)


Med en god start på dagen, god mat, gode knær, bedre rygg og godt humør ønsker jeg alle en riktig god helg:)

post signature

1 kommentar:

  1. Ser at innlegget mitt ble publisert før det ble ferdig..men uansett,takk for hilsen!! Foccaciabrødet ser deilig ut!!
    klem

    SvarSlett