fredag 5. februar 2010

Vårlige trekk i en ellers snørik hverdag:)



Ute snør det og snør det, laver kattunger så å si! Men jeg må si at det er godt at det bare er ett par minusgrader nå, slik slipper jeg å fyre til krampa tar meg:)


(bilde fra saralondon)




Idag har jeg selv produsert en hvit-og turkis-stripete lue, mangler bare en stor hvit dusk til jeg kan sende den avgårde:)


Men idag har jeg mye mer lyst til å fortelle om stor inspirasjonskilde til friske vårlige og sommerlige farger!


MirreVirre har nemlig heklet Hawaiian flowers. Nydelige friske farger:)


Opphavet kommer fra saralondon, oppskrift finner du hos henne!



Blir i skikkelig vårlig humør, og får lyst til å springe til nærmeste garnbutikk for å kjøpe friske farger og hekle 1000 blomster!

Håper alle blir i like godt humør av disse blomstene som jeg blir:)



God helg til alle sammen!

post signature

1 kommentar:

  1. Ja,dette var virkelig farger til å bli glad av.Ønsker deg en fortsatt god helg.

    SvarSlett