mandag 22. mars 2010

så mye å si, alt for liten tid..!

Et skikkelig alt-mulig-innlegg pga så alt for mye å si men så alt for liten tid...!

Farmor heklet for mange år siden duk til meg. Jeg ønsket den passe til spisebordet, og nå har hun heklet den litt lengre! Over ser du mønstret, og nedenfor ligger den på mitt kjære "altformørke" spisebord;)



Påskehøna mi har kommet frem siden den fylles med smågodt til palmehelga:)


Her er luene jeg nå har sendt avgårde igjen:) 11stk denne gang...! Tok litt tid mellom praksis, vonde tider og alt for mye annet å gjøre...!




Har bursdag imorgen, så har bakt grove og fine rundstykker slik at jeg har noe å servere i tillegg til bløtkaken om noen stikker innom:)



Og til slutt har vi resultatet av første strikkeprosjekt overhode, ser en bort fra grytelappene fra barneskolen og Rindals-luggene jeg prøvde meg på, og som langt fra er brukelig...;)


Ønsker alle en kjempefin uke:)

post signature

1 kommentar:

  1. Hei

    Gratulerer så mye med dagen, håper du har hatt en fin bursdag ;)Rundstykkene så veldig gode ut.

    Klem Chiline

    SvarSlett