søndag 7. mars 2010

Så glad så glad!


Først må jeg finne mine gullfunn på Gjenbruksbutikken. Denne er litt spesiell, men likte rosene i midten, og blomstene på kantene. Så iallefall kan det bli noen vakre øredobber av de når kit'et kommer i posten! *gleder meg*




Som fortalt i forrige innlegg har jeg dette smale teak-bordet, og fant en kry duk med hvite broderinger i. Er iallefall et bytt om den andre skulle rakne opp. Katten her i huset er svak for lange duker uansett hvor sint matmor blir.......




Hadde selvfølgelig ikke tid til å stryke duken før jeg ville vise den frem;) Hehe:)



Helt til slutt må jeg innrømme en svakhet. Den ligger blandt favorittbøker, Agatha Christie. Elsker Poiret og Miss Marple! Har vært på alle bokhandlene i nærheten, og de har INGEN bøker. Men når jeg stakk innom bokavdelingen på Gjenbruksbutikken fant jeg 15 (!!) bøker:)

*happy**happy**happy*

Blir så glad når en kan finne slike skatter!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar