lørdag 13. mars 2010

*morsomt**spennende**

Ja, da er jeg ferdig med en ukes praksis ved en ungdomsskole ikke så langt unna der jeg bor. På ett vis var det godt å ta helg, men på et annet vis hadde det også vært godt å kunne fortsette når en først er kommer så godt igang!

Det har ikke blitt mye tid til handarbeid denne uka.

Men igår fikk jeg pakke i posten fra USA. Alltid morsomt når det kommer pakke i posten:)

Jeg har bestilt kit til knappetrekking slik at jeg kan starte med å trekke knappehoder for å lage stofftrekte øredobber:) Synes det er så mye flott ute i Bloglandia at jeg ønsker å lage min egen vri på dette!

De som kjenner meg vet jeg er veldig enkel i min stil, men jeg synes det er kjempegøy å ha noe som ingen andre har. Og siden jeg har en tendens til å bli hekta på slike små prosjekter blir det nok flere bestillinger fra statene etterhvert! For dette var moro! Må nok på brukthandelen i leting etter morsomme trykk nå:) Og en tur til Stoff & Stil muligens;)


Her er et utvalg av de knappene jeg hittil har laget:)

Ønsker alle der ute ei kjempefin helg!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar