søndag 7. mars 2010

Litt handarbeid...!



Her kommer litt mer av produksjonene den siste tiden. Har heklet en del luer, men trådene er ikke festet, så bilde av de kommer senere!

Først øredobbene!



Har så mange perler liggende, så har faktisk tatt frem makrame-kunnskapene igjen og laget et langt smykke...!



Og så klart må jeg vise frem en av mine lommebøker av resirkulert materiale! Har ikke fått festet knappen enda på denne, men det blir nok i nærmeste fremtid:)



Har vært til farmor på strikkekurs. Den berømte "farmorvotten" skal nå inn i fingrene til nye generasjoner! Hadde selv tenkt hvite og grå votter, men det var visst nok for kjedelig! Blir senere når jeg klarer meg på egen hånd:) Dette ble tatt i går morgen, har nå kommet frem til fellingen. Så da må jeg en tur min farmor igjen om ikke så alt for lenge:) Kan jo starte på en ny vott imens!

Her øves det nemlig på å kaste tråden over;)



Var på Pårørendefest på sykeheimen igår, og fikk beskjed av en gammel mann at "dæm som kainn å strekk e dæm snilleste å beste kvinnfølkan som fins" , så det er vel bare å stå på videre, og ta med seg gode ord:)

post signature

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min:)

    Sier meg enig i den gamle mannen og hans utsagn jeg! Og jeg skal nevne det for samboeren min når han synes at jeg strikker for mye;) Herlig mønster på de vottene forresten!

    SvarSlett