lørdag 13. mars 2010

Award:)


Har vært så heldig å få en Award fra Mona med bloggen Lille Ida.

Alltid koselig å få award, så tusen tusen takk Mona:)


Utfordringer lyder som følger:

The sunshine blog award i awarded to bloggers whose positivety and creativity
Inspire other in the blogworld.

The rules for accepting the award are:

Put the logo on your blog or whitin your post
Pass the award to 12 bloggers
Link the nominees whitin your post
Let them know they recieved this award by commenting their blogs
Share the love and link to the person from who you recieved the award from.


Jeg ønsker å sende Award'en til:


Vet at mange har fått Awarden før,
men vil allikevel gi den til dere fordi dere fortjener det! :)


post signature

6 kommentarer:

  1. Så hyggelig! Tusen takk:)
    Nå må jeg tenke på hvem jeg skal gi den videre til...er jo så mange kreative og inspirerende damer der ute!

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk! Utrolig koselig å få award. Jeg setter virkelig pris på det selv om det ikke er alltid jeg "sender den videre". Ha en trivelig søndag Ü

    SvarSlett
  3. så koselig! det setter jeg veldig pris på.. tusen takk:)

    SvarSlett
  4. Tusen tusen takk!

    Ekstra hyggelig er det å få en award fra et nytt bloggebekjentskap!

    Håper du har en riktig god søndag!

    Morro å se at du hekler, det er nemlig en av de kunstene jeg overhodet ikke behersker. Men som jeg har veldig lyst å lære!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  5. Hei og tusen takk for at du vil dele utmerkelsen med meg.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  6. Så utrolig koselig at du tenkte på meg! Jeg må si som Guro, jeg setter veldig stor pris på slikt selv om jeg ikke sender de videre :)

    Jeg har også noe til deg på bloggen min, eller skal jeg si i butikken min heller..? ;)

    SvarSlett