mandag 4. oktober 2010

sofavalg...

I løpet av sommeren har jeg på godt og vondt latt lillepus Dumbo være inne. Dette har så klart vært på bekostning av noe.

Dette "noe" har blitt et dyrt "noe".

2-seteren er nemlig oppkloret på det ene armlenet. Den var litt slitt fra før, men ikke helt klar for søppeldynga. Derfor leker jeg med tanken på trekk til sofaen. Det er 5 år siden jeg kjøpte sofaen, og husker så klart ikke hva den heter, men har samme oppbygning som Ektorp-serien på Ikea. Dette er også Ikeasofa altså. Så om vi bestemmer oss for å legge trekk på sofaen har vi fremdeles farge å bestemme oss for....

Samboer'n vil ha mørk brun, mens jeg er litt lysere og ønsker meg den kremfargede...

Noen som har noen tips og erfaringer å komme med angående trekk på sofa, og også evt fargevalg er det bare å kauke ut!


Ha en flott uke!


Margrete

1 kommentar:

  1. Hei på deg!

    Eg lika absolutt best den lyse; men det er vel meir praktisk med den mørkaste ;)

    Lykke til med valget!
    Sofaen er vertfall veldig fin; den står på ønskelista mi :)

    SvarSlett