onsdag 6. oktober 2010



Har etter noen uker endelig fått fart i sakene og faktisk fått gjort noe med loppene jeg kjøpte for en stund siden. Kjøpte noen søte små messingstaker.



De har aldeles nydelige detaljer!

Har nå spraylakket de kremfarget. Ble ok resultat til at det var mitt første lakk-eksperiment:)




Kjøpte samtidig en lampe som nå henger sammen med gardinene som også ble kjøpt samme dag. 10,- per lengde. Skulle egentlig bruke stoffet til innsiden av glasset på vitrineskapet, men syntes de var for søte til å ikke henge de opp. Iallefall for en stund!




I tillegg til alle disse loppene vil jeg gjerne introdusere alle for "Dolly". Min nye lille venn, som forøvrig bet meg til blods idag da jeg absolutt måtte ta bilde midt i dagens lange blund...Ville bare vise mitt søte lille hamster til dere alle:)


Ha en fin onsdagskveld!



Margrete

1 kommentar:

  1. Hei!

    Grattis med et lite dyr i hus:)

    Kjekt om du vil dele oppskriften, enten på bloggen/kommentar/e-post.

    De lysestakene ser utrolig like ut til de jeg har i sølv/sølvplett. Se bilde i dette innlegget(klikk på bildet så blir det større): http://pinkladyandthepolkadots.blogspot.com/2010/03/fretexkupp.html

    Både lys sofa og mørk er fint. Heldigvis koster ikke trekkene all verden så det går kanskje ann å kjøpe to etterhvert? Lyst om sommeren og mørkt om vinteren;)

    Klem Pink lady

    SvarSlett