tirsdag 19. oktober 2010

GRINER DU?

Tekst: Margrethe Munthe

Men hva er dette for sure miner?
Nei, jammen tror jeg du går og griner!
Du vet da, når du er sint og lei,
så kan ingen bli glad i deg!

Nei, jeg skal si deg at ingen liker
de stygge barna som går og skriker,
for skrikerunger det har vi nok,
på Blokksberg sitter en diger flokk.

Kom hit og vis meg det bli'e fjese',
og tørr så øyne og kinn og nese,
og hvis du lover å være snill,
så lover jeg at jeg synge vil.



Må ærlig innrømme at idag ville jeg nesten sette meg ned å grine litt. Kan vel ikke kalle det en stor sak, men stor nok til at trassen kom frem i meg.

Veggen jeg skulle male andre strøk på idag ettermiddag hadde ikke tørket(!!), og jeg må utsette malingen til i morgen...!

Verre ting kunne ha skjedd, men dette var virkelig ikke en del av planen for ferien min...!*ler litt av meg selv*

Men litt kvalitetstid i senga med PC og blogger ble det nå tid til. Et lite stykke unna all malingslukta på andre siden av døra er jeg i alle fall:)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar