onsdag 20. oktober 2010

Kontraster



Som dere kommer til å se av bildene under har stua vår vært ganske så mørk i fargene.




Vi har hatt en vegg som har vært koksgrå, mens de an dre veggene har vært beige.





Og da snakker vi ikke lys og lett beige, men en mørk beige som gjør at veggene nesten faller sammen fordi fargen er så tung...




Mandag ble maling kjøpt, veggene ble sparklet og maskert, og den mørke mørke veggen ble grunnet.




Siden gangen går i ett med stua og gangen er malt i vanilje har vi nå gjort det samme på stua. Og for en forskjell(!!) Gleeeeder meg helt sykt mye til å vise dere alle hvor lyst og pent det ble! To strøk er nå ferdige, og imorgen skal jeg begynne å sette ting på plass i den ene enden av stua!

GLED DERE!! :)


post signature

1 kommentar:

  1. Hei! Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

    Håper du fortsatt vil være med å følge, om du gjør det legg igjen en liten kommentar i dette innlegget: http://www.joridkvam.com/?p=871 og vær med i trekningen av en liten oppmerksomhet for bryderiet :)

    Klem Jorid - Noe på Hjertet

    SvarSlett