onsdag 29. september 2010

tatt vann over hodet?



Jeg lurer nå på om jeg virkelig har tatt meg vann over hodet. Jeg nekter å innse at jeg er mer glad i håndarbeid enn flink med håndarbeid. Derfor har jeg bestemt meg for å starte med broderier. Min mormor har det virkelig i hendene, så krysser fingrene for at det ligger noe sjult talent i blodet!

Løperen skal se slik ut når jeg en eller annen gang bli ferdig.
Bildet er lånt fra Atelje Margaretha!


Jeg har sånn smått begynt idag. Det tok litt tid før jeg fant ut hvordan det ble jevnest mulig. Hadde sikkert vært enklere med korssting, men de som kjenner meg vet at om jeg skal starte på noe må det være noe jeg virkelig ønsker å lage. Synes slike broderier er litt penere, så da tar jeg heller utfordringen:)




Nå er det bare å ta seg tid til å kose seg. Det ble faktisk litt morsomt etter hvert som jeg fikk taket på stingene!




Ønsker alle en flott onsdagskveld videre:)


Margrete

1 kommentar:

  1. Så fin deinj va! Derre greie du fint ja Margrete, d e æ sekker på!!:)

    SvarSlett