søndag 26. september 2010

søndag, fri og baking!





Søndag og helt fri! Har tatt meg helt fri og sitter bare å nyter musikk og blogging. Dumbo har også funnet roen og ligger og slapper av....



Det er så deilig å kunne ha helt fri en hel dag. Uten å tenke på alt som skulle ha vært gjort eller alt som kunne ha vært gjort til neste uke. Idag har jeg bestemt meg for å ikke gjøre noe som helst.

I dag er det Margrete-dag hvor jeg gjør akkurat det jeg ønsker å gjøre, og ikke tenker lenger enn frem til nesetippen. Morgendagen kommer nok uansett om jeg uroer meg eller ikke!:)

Fikk kjempelyst på noe godt og bestemte meg for å lage en prinsessekake. Og den ble kjempegod!! Ikke dumt med noe godt i helga, kanskje blir den med på jobb imorgen for å glede noen der også;)





Håper dere har hatt en kjempefin helg:)


Margrete

2 kommentarer:

  1. Heihei!
    Det hørtes ut som en heeeerlig dag! Så bra at du tar deg tid til å ta vare på deg selv :) Det er viktig :)
    Og prinsessekaken så nydelig ut! Hmmm ... fikk lyst til å bake, jeg også :)
    Ha en fin uke!
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Mmmmm den prinsessekaken så utrolig deilig ut!
    Søndager er herlige fri dager.

    Ønsker deg en riktig fin uke ;)

    Klem Chiline

    SvarSlett