lørdag 14. august 2010

"Whittard of Chelsea"




Masse anbefalinger for tiden...!

Har fått øynene opp for "Whittard of Chelsea". Dette er et merke som forhandler både te, kaffe og kakao. Jeg har fått øynene opp for instant te-sortene de har. Var nemlig innom kremmerhuset og tittet innom te-sortementet der. Som dere kanskje allerede har merket er jeg blitt en smule hekta på te...!



Jeg har siden min Istanbultur for snart ett og at halvt år siden vært forelsket i den tyrkiske eple-teen. Ergrer meg vilt over at de aller fleste epleteene som selges her til lands er med kanel....! Men denne teen er uten kanel, og med masse sitronsyre, som gjør den sur og frisk!

*herlig*

De har også mange andre smaker, og kan brukes som både iste og i en god stor kopp om kvelden i godstolen!


Ha en kjempefin helg!


Margrete

PS! Blir nok ny pc på mandag, og da skal jeg nok komme med litt sprekere innlegg, og med egne bilder;) *gleder meg*





1 kommentar:

  1. Takk for tipset. Er veldig glad i te selv, så disse skal absolutt testes ut ;)
    En eplete uten kanel høres bra ut!

    Håper du får en fortsatt fin uke, og at ny pc er på plass ;)

    Klem Chiline

    SvarSlett