lørdag 28. august 2010

Bryllup i dag!!

Whææ, bryllup idag.

Bryllup = kjoleprøving for den store gullmedalje!

Og jeg takker enkelte ukjente makter idag. Jeg har visst ubevisst tatt av et par cm rundt livet i sommer. Herved er flere kjoler mer passelig enn de var sist jeg prøvde de!





Skal kanskje bruke denne ikveld.(Kjøpte den til halv pris tidligere her) Brukte den i gullbryllup tidligere i sommer, og er svært fornøyd med den. Dessverre er den litt slakk i midjen nå...



Denne grønne kjolen kjøpte jeg i Istanbul i mars i fjor. Har ikke brukt den selv enda, så om jeg føler meg fresh nok til kvelden blir det nok den! Den har i tillegg snøring i ryggen, og er bare en nydelig kjole om jeg får si det selv;)



Var i kirken tidligere i dag på velsignelsen, og da brukte jeg denne brune kjolen med gulldetaljer. Den kjøpte jeg faktisk på fretex i Trondheim for et par uker siden! Passer perfekt!



Så nå kan jeg kose meg med mitt luksusproblem i valg av kjole, og bare glede meg til kaker, kaffe og godt selskap i kveld:)


Håper alle får en kjempefin helg!

klem
Margrete

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar