søndag 8. august 2010

Mitt sanne jeg...?!



Iløpet av det siste året tror jeg rett og slett jeg har kommet et skritt videre i jakten på den sanne jeg. Jeg har funnet sysler jeg trives veldig godt med, og jeg får endelig gjort noe ut av drømmene mine!


Jeg har funnet gleden ved interiør, og virkelig funnet meg i en verden av ulike smaker! Jeg liker det lyst, ikke hvitt, men kremfarger (caffe latte/vanilje). Jeg setter stor pris på gamle møbler med en historie med seg. Gamle kister, bord og benker som gjerne er samlet gjennom slekt og venner og som forteller hvem vi er.



bilde lånt fra google, Vakre hjem og interiør


Jeg har funnet gleden ved blomster, og spesielt pelargonium. Huset er nå fullt av disse vakre blomstene, og jeg bare elsker å finne nye farger og varianter! Har også sådd streptocarpusfrø, og gleder meg til å se om de spirer snart:)




Mengden te har også økt drastisk. Jeg har alltid vært glad i te, men har sjelden funnet de ulike sortene men holdt meg til de vanlige sortene på den lokale butikken. Nå kjøper jeg te på helseforetningene og kaffe- og tehus. Det finnes så mange forskjellige gode teer, og elsker å prøve nye smaker. Det er noe spesielt ved å sette seg ned om kvelden med håndarbeid eller ei god bok, og en kopp te til ! *elsk*
bilde lånt fra google

I det siste har jeg drukket lakrisblanding. Den er kjøpt på te- og kaffehuset i Dronningensgate i Trondheim, og smaker himmelsk. Anbefaler den så absolutt!



Om to dager dager starter jeg i ny jobb, og jeg må være ærlig og si at jeg er kjempespent. Passer jeg som lærer på ungdomsskolen? Eller skulle jeg kanskje blitt dyrepasser istedet?
Neida, tror nok dette skal gå veldig bra, gleder meg til å komme igang, skal bli kjempedeilig,


Ha en fin onsdag alle sammen:)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar