tirsdag 10. august 2010

tunge tider uten pc...



For snart to måneder siden bestemte min kjære pc seg for at den ikke var nyttig å ha lenger, og gikk uten forvarsel i evig dvale....


Siden den gang har det jo skjedd masse å blogge om, men uten pc'n har jeg mistet alle bildene jeg skulle bruke, og å legge inn hus/interiør/blomster/mat-bilder på samboerens pc er ikke populært, så blir litt forsinkede innlegg. Håper å få fikset ny pc ettehvert!


Er nå inne i 1. feriedag av 3 før jeg starter i min nye jobb(!!) Dagene skal brukes til mest kos og sosialisering, og derfor går torsdagen med i Trondheim med shopping og besøking av min svigerinne! *gleder meg* Min bror og samboeren har nemlig flyttet til ny leilighet, og siden han foreløbig jobber lenger nord bor han hjemme hos mor og far, så da blir det jentetur istedet!


Konklusjonen er at....
...frem til at ny pc er kjøpt blir det nok noen innlegg med google-bilder...!


Håper alle har hatt en kjempefin sommer!!



post signature

1 kommentar:

  1. Huff, denne teknologien, altså! Bare tull :)
    Håper du får det fint i Trondheim, og lykke til i den nye jobben!

    Klem fra Kari

    SvarSlett