torsdag 25. februar 2010

For dagene som kommer...

Jaja, her flyver dagene...! Straks ei uke siden siste innlegg...

Dagene har i det siste gått med på å bli frisk, sove, slappe av og få i meg næring. Knærne sliter meg ut både fysisk og psykisk, og nå har ryggen slått seg vrang i tillegg...! Skulle en tur til fysioteraputen idag, men kom til stengt dør...! Er lei av å måtte slite meg gjennom en skoledag, for så å komme hjem å være helt tappet av energi. Håper mirakler kan skje, og at jeg plutselig er full av energi og pågangsmot...!

Foto: www.Interfloraline.no

Samtidig har jeg tonnevis av skolepensum som skulle vært lest, og ikke minst en hel liste av luer å hekle...! Har også et håp om å bli ferdig med gardinen en gang i fremtiden. Akkurat nå blir det bare et par omganger per dag, mot 2 luer om dag tidligere...!

Nei, nå må jeg komme meg ut av bobla og tenke positivt...! Skal ut en tur imorgen. Håper på like mye solskinn imorgen som idag, og da skal jeg ta med meg kameraet og kose meg skikkelig:)


post signature

1 kommentar:

  1. Heisan Margrete
    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!
    Isj, det hørtes ut som du hadde det veldig stressete og en form som ikke var på topp.
    Håper dagene blir lysere framover! Ha en så god helg som mulig.
    Stor hilsen fra kaspara

    SvarSlett