torsdag 4. februar 2010

Dag etter dag ruller avgårde..!


Atter en skoledag er ferdig, og snart atter en uke. Jeg må si at dagene bare flyver, og en vinner så vidt å starte på uka før den er ved enden...



Store tanker om alt en ønsker å gjøre

Inspirasjoner til å lage mye

Tanker om alt en skulle gjort for å glede andre...





Allikevel er det allerede torsdagskveld, og har kun gjort det jeg absolutt MÅ gjøre...

Dårlig samvittighet for...

...alle sidene en skulle lest
...alle en skulle vært innom og sagt hei til
...alt handarbeidet som skulle vært ferdig
...og alle turene knærne ikke tåler...

Jaja, kanskje neste uke?


Igår kveld startet jeg på et vognteppe. Eh, ja, du hørte riktig. Syntes det var så flott, så måtte bare starte å hekle, selv om vi langt fra har bruk for et vognteppe. Men fint å legge på gjestesenga:) Er helt enkel filethekling med hjerter! Nydelig i Solberg Fiol:)

Og idag kom det hefter i posten!(!!) Amigurumi-bøker:) Små søte heklede dyr og figurer! Japansk opphav skal det visst være:) Gleder meg som en unge til å komme igang. Helt sikkert yppelig for garnslanking, og for nye innkjøp;)



Er også ferdig med et sjal:) Tok 4 skoletimer og to kvelder:)

Var kjempegreit når du kom inn i mønsteret!
I rent ull, etter oppskrift fra Garnstudio! Oppskriften finner du her:)

Sommernyhetene er også lagt ut nå, virkelig verdt en titt:)




Håper alle får en fin fin kveld:)


2 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Takk for koselig kommentar! Jeg fant garnet etter mye leting her: http://www.elmore-pisgah.com/On%20Line%20Store.htm

    Det er veldig dyr frakt, men så kom det egentlig ganske fort da =)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Så fint sjal.. dette har jeg virkelig gått glipp av skoletimene våre.. huff huff jeg må se til å komme meg på skolen:)
    Sees vel på torsdag.. Da er forhåpentligvis alle friske igjen..
    Klem Ingunn

    SvarSlett