fredag 19. februar 2010

En god latter forlenger livet..!

Tror ikke jeg og min samboer har ledd så mye på år og dag som da min kjære kom hjem med pakke hentet på butikken...! Jeg har nemlig hatt en uforglemmelig handel på nettet. Noen vil nok kalle meg gal/rar/anormal/helt fra vettet.
Jeg pakket nemlig opp 7 pakker med te, og litt sjokolade. Elsker Pickwick-teen, og den er da ikke å finne i norske butikker. Så hva gjør man da? Jo, bestiller te og sjokolade fra Tyskland ;) Tenkte egentlig ikke å skeie ut så mye, men var jo minimumsbeløp, så nå har jeg nok lakriste UTEN kanel en liten stund til:) *ler litt av seg selv*

Ble 3 pakker lakriste, 2 pakker jordbærte, 1 mango og en skogsbær. Nå er endelig te-lageret mitt fyllt på nytt. Skuffen har nemlig vært litt tom i det siste. Liker heller ikke Dilmahs nye pakker hvor de har teposene løst og ikke enkeltpakker...det gjør det så mye vanskeligere å ta med på skolen osv. Mister aroma fort også...! Kanskje må det skjekkes opp også;) hehe, flere smaker har de også i utlandet..!:)

Bildene er hentet fra nettsiden som jeg bestilte på! Siden finner du her om du ønsker å se sortementet;)


post signature

1 kommentar: