onsdag 14. april 2010

Sånn som mor sin!




Hoho, da var det leeeenge siden sist...

Det har vært travelt, og kroppen har vært sliten og lengtet mer etter sofaen enn PC eller handarbeid. Derfor er bloggen blir nedprioritert, og lagt litt til side. Men nå er jeg tilbake en tur igjen:) Er nemlig litt stolt av meg selv idag! (følg med videre nedover)



Måtte ta med bilde av stiklingene mine, to pelargonia i ukjent farge (*spennende*), og to fuksia. Gleder meg så til de blir større, mye morsommere med blomster en "avler" opp selv synes jeg:)



Jeg er veldig god på å by meg selv på middag hjemme hos mor når en spesiell rett blir servert, nemlig klubb og duppe! *namnamnam*

Men idag var jeg hjemme hos mor kun for å få gode råd med forholdsmengde potet og mel. Dro hjem, tok frem en nok så støvete Food Prosessor og satte igang. Og jeg må si, de ble kjempegode!!

Målet er alltid med slik tradisjonell mat at det skal smake lik den min mor lager, og virkelig ble jeg fornøyd. Det tok ikke så lang tid heller som jeg hadde trodd:)
Skal si samboeren var fornøyd da han kom hjem fra jobb idag:)



Etter en halvtime på sofaen, er det tid for å ordne seg litt. Nå er det snart handarbeidskveld hos en venninne av meg!

Ha en kjempefin dag videre:)

post signature

1 kommentar:

  1. Mmmmm, ingenting er vel som god gammeldags klubb og duppe! Jeg lagde det faktisk selv på søndag :) Når jeg ser bildet ditt ble jeg sannelig fristet til å lage det i morgen også ... :)
    Det blir spennende å se hvilken farge pelargoniene har! Jeg syns de er fine i alle slags farger :)
    Ha en fortsatt fin uke!
    Klem fra Kari

    SvarSlett