mandag 19. april 2010

Planlegging til krampen tar meg!




Idag har jeg planlagt førstehjelpstimer, Excel-kurs og enkelttime med "Elektrisitet og magnetisme". Tror jeg planlegger meg til døde snart om jeg skal legge sjela mi i alt arbeidet som jeg har gjort nå. Men ble litt motivert idag. Har prøvd å få tak i rektorene rundt omkring på skolene jeg har søkt jobb hos. Enten er de i stuck i Frankrike, eller så sitter de i møter hele dagen, men de jeg har snakket med er så utrolig snille og hjelpsomme, og får meg til å tro at jeg mest sannsynlig har en eller annen jobb til høsten:) *smiler*




Igår bakte jeg to runder med knekkebrød, av to ulike oppskrifter. Den ene runden slik jeg alltid lager de, og den andre med grovere mel, honning og valnøtter. Ble jo slett ikke så verst de med honning heller! Godt med en forandring. Så når de var "ferdigtørket" ble de lagt i de "nye" boksene jeg kjøpte på Brukten før hælga! *hurra*




Så må jeg innrømme at det ikke har blitt så stor produksjon den siste tiden. Men er da på siste enden av vott nr.2 på 4. paret. Så nå begynner jeg å ha taket på de. Neste utfordring blir selbuvotter og andre mønstervotter, hvor en faktisk må tenke for at det skal stemme;)
*gleder meg*


Men hva i huleste er det matmor gjør ute i nesten sokkelesten i dette ufyselige været?


Joda, hun har kjøpt seg et plommetre (Opal), som hun gleder seg stort til å plante når det faktisk blir mulig å spa i jorda:p


Også klarte hun selvfølgelig ikke å gå forbi Pelargoniaene heller når det kun var 19.90 per stk....! *tror kanskje hun har blitt hekta*



post signature

2 kommentarer:

  1. Heihei!
    Så bra at du muligens har en jobb i sikte, da! Det er sikkert en betryggende følelse :)
    Sånn kakeboks i rosa har bestemor også, den er kjempefin! Jeg elsker sånne nostalgiske bokser!
    Ha en super dag!
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Sjå der ja Margrete! Ska sjå d bli arbe på dæ no!!:) Så arti!:)
    Sånne kakeboksa har mamma å, dæm e kjæmpefin å litt annerledes einnj dæm du får kjøpt på butikken idag..:)

    SvarSlett