mandag 14. juni 2010

min nye kjærlighetsspiser



Her er de to Streptocarpusene mine som nå er helt bort...!

Se så flotte de var.
Også jeg som var så glad for at jeg klarte å holde de vedlike....

*hmrf*

Noen beklagelse var heller ikke å høre fra gartneriet jeg kjøpte den fra, selv om hele rekken med orkideer måtte kastes pga av den ene blomsten...




Og her kommer noen bilder av min nye katt!
Var veldig skeptisk til hvordan det skulle gå med en gammel og en ny katt i huset, og vi har hatt noen opp- og nedturer. Men håper de finner sine plasser etterhvert. De har tross alt kun møtt hverandre i døra og over matfatet i to uker:)



Den "gamle" katten på 2 år snart følger godt med hva lillekatten foretar seg, og sier fort ifra om lillekatten bli for innpåsliten! Morsomt å se hvordan de kommuniserer! Lillepus har fått navnetDumbo, siden han er så langlemmet og har så store ører!



Han er en skikkelig kjærlighetsspiser! Spiser opp hele meg om det er mulig:)
En herlig katt:)



Se så søt han er!!!


Ha en riktig så fin mandag:)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar