onsdag 10. november 2010

seksjon eller ikke seksjon, det er det store spørsmålet...




Jeg skrev i et tidligere innlegg at jeg skulle å se på en seksjon til en billig penge.

Dessverre ble skuffelsen stor da arbeidet på den var halvgjort. Ett strøk med sort beis var klasset på, og masse beis på glassene gjør jobben enda større...! Dessverre ble det ikke noen seksjon på meg/oss, men vi er stadig på utkikk.

Drømmen hadde vært å fått tak i et vitrineskap av samme type som vi har fra før, men dessverre er det ute av produksjon. Vi har Ikeas Markör-serie, og er kjempefornøyd med det, da skapet har hele glassdører! Om noen skulle kjenne noen i trøndelagsfylkene som skal selge, stiller jeg sporenstaks opp på døren og henter;)



Et alternativ hadde jo vært å kjøpe ett av Hemnes-serien(se bildet under) da det er nesten av samme farge, men det blir ikke 100% som planlagt.






Hva som blir alternativet vil tiden vise...!

*krysser fingrene for at det plutselig ordner seg*





post signature

1 kommentar:

  1. Jeg er visst et år for sent ute, men jeg har et markør glasskap for mye ;o)

    SvarSlett