torsdag 1. september 2011

høstdrømmer...



Her sitter jeg på i min bittelille leilighet og drømmer meg bort...



(bildene er lånt fra BoligPluss)


Jeg drømmer meg bort til mitt drømmehjem...





Savnet etter et hus er stort, og jeg tar meg selv i å sitte på finn.no og lete etter hus i hele Trøndelag...!





Jeg savner store rom, og muligheten til å gjøre stedet til mitt eget!




Jeg savner en hage med ugress som gjør meg gal, og ei plen som vokser så fort at plenklipperen så vidt kommer seg inn i boden før jeg må i gang igjen...




Og ikke minst savner jeg muligheten til å ha husdyr. Muligheten til å ha min lille dyrefamilie rundt meg...



Et lite hjertesukk fra meg.. ;)



post signature

1 kommentar:

  1. Gjett om jeg forstår ditt lille hjertesukk! Jeg drømmer og drømmer om et eget hjem, akkurat sånn som deg. Og det blir en lykkens dag når vi om noen år kan få oss en katt eller tre!

    Men vi får bare være tålmodige; den som venter på noe godt, vet du :)

    Ha en flott kveld (og helg) =)
    Klem

    SvarSlett